آخر الاخبار

بالفيديو.. تامر حسني يغني للأمهات في حفل قصر العيني

بالفيديو.. تامر حسني يغني للأمهات في حفل قصر العيني

أحيا الفنان تامر حسني، حفلا غنائيا بمناسبة عيد الأم، في مستشفى قصر العيني، ونشر عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي “إنستجرام”، مقطع فيديو خلال إحيائه الحفل منذ ساعات.
وعلق “حسني”: “لسه حالا كنت بأغني لكل الأمهات في مستشفى قصر العيني، واحتفلت بيهم مع أولادهم وكل العاملين بالمستشفى.. إحساس ملوش وصف ربنا يشفي كل أم ويفرح قلب كل أم، شكراً دكتور نبيل عبد المقصود، شكراً دكتور أشرف زكي”.
كما عايد “حسني” أمه وجميع الأمهات وكتب عبر “فيسبوك”: “أكيد عارفين إن مهما اتكلمت عن الأم مش هديها حقها بس اللي عايز بجد ألفت نظركم ليه، والله العظيم والله العظيم والله العظيم عمرك ماهتشوف أو تشوفي راحة ولا تحقيق حلم ولا نور في الطريق ولا سند ولا ضهر إلا بدعوات الأم ورضى قلبها، وفي قرارات مهمة في الحياة صدقوني مهما كبرتوا خدوا رأيها، ربنا اداها حاجة مش عندنا، فلازم تصدقوها وخصوصا رأيها في أصدقائكم بلاش مأوحة…”.
وأكمل: “يلا نسمعهم أحلى كلام يستاهلوه يلا نزورهم يلا نجبلهم هدية جميلة على حسب مقدرة كل واحد حتى لو وردة، هتكون عندها بالدنيا كلها، كل سنة وكل أم طيبة والدعاء والرحمة لكل أم مش معانا”.
جدير بالذكر أن آخر أعمال الفنان تامر حسني، كان ألبوم “عمري ابتدا” الذي صوّر منه في بداية العام فيديو كليب “يا مالي عيني”، ويستمر في تصوير مشاهده بفيلم “تصبح على خير” للمخرج محمد سامي.

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*