آخر الاخبار

حسن الرداد يكشف حقيقة انفصاله عن إيمي سمير غانم

حسن الرداد وزوجته إيمي سمير غانم

ردّ حسن الرداد على شائعات انفصاله عن زوجته إيمي وارتدائها للحجاب واعتزالها الفن. قائلاً: “نحن أكثر اثنين بيطلع عليهم إشاعات بلا جدال ومش عارف ليه. وأنا من الشخصيات التي لا تقرأ وما بكتبش اسمي حسن وأشوف ايه الأخبار، ففعلا ببقى مش عارف. وأنا من النوع الذي يتجاهل الكلام بس هو ممكن أكون بالنسبة للناس التي تكتب مادة صحفية أن الناس تحب تعرف أخباري أو أخباري أنا وإيمي. فبيقعدوا بيتناولوها كثير مش عارف ليه لأنه هي شائعات لا تنقطع  من قبل ما نتزوج”. وفقاً لما جاء في موقع et بالعربي.

وتابع: “فخلال الـ 7 سنين يلي فاتوا سواء حاجة عني أو حاجة أنا و إيمي على طول. ونحن من النوع حياتنا الخاصة بعيدة عن الأضواء مش من النوع يلي حاطين حياتنا الخاصة وصور وكدة فاصلين الموضوع ده. ويمكن ده يخلي الناس تتكلم أنا ما عرفش. لكن أنا بلاقي ممكن ناس تصدق فما بتعاملش أرد بلاقي بقى في ناس في اشاعة بقالها فترة ماشية. وانا ماعرفش عنها حاجة يقولولي في كذا اقول مافيش مشكلة يقولوا بس للأسف تلاقي الشائعة رواج عند الناس أو ينمي بالموضع الذي يكتبه “.

وعن حقيقة اعتزال إيمي التمثيل قال: “إيمي لم تعتزل خالص وكان في fake أكاونت معمولة باسمها ومنزلة صورة. وهي كانت تقوم بالعمرة في السعودية. وكتب هذا الأكاونت تعليق “الحمدالله أنا تحجبت”. طبعاً الأخبار دي كلها غير صحيحة لأن الأكاونت الرسمي التابع لها هو الذي ينزل صورها “. مضيفاً: “لكن نحنا كنا متواجدين بالسعودية ونقوم بعمرة. ولكن هي ما عتزلتش الفن فقط فترة break دي لوقتي وانشالله تطلع من الحالة تبعها وترجع تمثل”.

وعن دعمه لها وبأنه يراها نجمة الكوميديا قال حسن: “طبعاً أنا بشوف فيها نجمة الكوميديا رقم واحد في مصر بلا أي منافس أو منازع خطيرة طبعاً”.

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*